måndag 5 oktober 2009


''Lionel Messi, Jag är skyldig FC Barcelona väldigt mycket''

FC Barcelonas superstjärna Lionel Messi svär evig trohet till FC Barcelona. Dom tog en enorm risk med mig och jag hoppas kunna göra allt jag kan för klubben under många år som kommer. Han återkommer flera gånger och säger tydligt att utan klubben hade han inte varit i närheten av där han är eller den han är. Det var mycket problem i början men klubben litade på det dom hade satt i projekt och det är min uppgift att ge tillbaka allt jag har möjlighet att ge tillbaka. Han kom till Barcelona och är glad att han blivit accepterad för den han är men hjärtat tillhör Argentina men naturligtvis är en del av mitt hjärta tillhörande Catalunya säger Messi. FC Barcelona ville allt mitt bästa jag vill FC Barcelona allt mitt bästa. Messi avslöjar att han stora dröm är att spela i VM och han verkligen vill komma till VM 2010 han fick bara en match i Tyskland VM 2006. Han vill inte bli jämförd med Ronaldo nu eller senare och han säger att champions finalen inte handlade om två spelare det var så mycket mera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar